lukawillemsen.reismee.nl

Mijn dagelijkse/wekelijkse routine

Zo dames en heren,

dank u allen weer voor het klikken op mijn klik beet link.

Ik ga je nu vertellen over mijn erg vermoeiende dagelijkse routine.
Zoals als de meeste weten is sport een groot ding in Amerika. Je sportclub is namelijk van je school dus als je een sport doet, dan doe je het niet voor een vage voetbalclub uit Driebergen, maar voor de school. De sporten waaraan ik deelneem, die van mijn school zijn, zijn zwemmen en football. En dan hoor ik je al denken "Hey Luka, zwemmen is toch gewoon een beetje baantjes trekken, dat kan toch iedereen" Ja dat kan iedereen, maar nog steeds erg vermoeiend.

Maandag t/m vrijdag

Zo zo, ik begin mijnmaandagochtendmet nog een kater hebben van de dag van tevoren. Ik staom 5:15op, helemaal fris en fruitig. Alleen niet altijd. Dan pak ik me zwemspullen, maak ik een ontbijtje en dan ga ik er weer vandoor, om bij het zwembad te zijnom 6:00. Dan ga ik baantjes trekken tot7:50en dan heb ik schoolom 8:15.
Mijn eerste lesuur heb ik Engels, een vak waar we momenteel alleen een boek lezen en ons verdiepen in de Amerikaanse literatuur.
Mijn tweede lesuur heb ik US goverment, in dit lesuur wordt ons uitgelegd hoe de Amerikaanse overheid in mekaar zit.
Mijn derde lesuur heb ik culinary arts, ook wel bekend als koken.
Mijn vierde lesuur heb ik een echte Texas vak genaamd Agrilculture: Wildlife and fisheries, in dit vak bespreken we hoe we veilig kunnen jagen en vissen in Texas, hoe een wapen in mekaar zit en nog veel meer andere redneck kunstjes.
Mijn vijfde les uur heb ik footballtraining, in dit uur, ligt aan welke dag het is, gaan we of normale footballtraining doen of naar de sportschool.
LUNCH, wat meestal "Italiaanse" pasta of iets anders vaag.
Dan mijn zesde lesuur heb ik engineering, een vak waar we eigenlijk helemaal niks doen.
Mijn zevende lesuur heb ik Algebra 2, dat is gewoon wiskunde.
Mijn achtste lesuur en laatste lesuur heb ik physics, dat is gewoon natuurkunde.

En als ik dan denk eindelijk klaar te zijn met mijn dag, ben ik nog maar op de helft want na school heb ik nog een keer footballtraining van 15:40 tot 18:00.
En dan als het maandag is heb ik na mijn footballtraining indoorvoetbal bij een sportcentrum, niet van school dus.
En als het dinsdag is dan heb ik na mijn footballtraining karatevan 19:30 tot 21:00.
En als het woendag is ben ik eindelijk VRIJ.
En dan op donderdag heb ik na school een footballwedstrijd.

En zo zijn we bij het weekend aangekomen.
Elkevrijdagavondgaat de hele school/district naar de footballwedstrijd van onze varsity team (ons hoogste football team)
Dan op de zaterdag heb ik een "swim meet", we gaan dan naar een zwembijeenkomst waar scholen van de hele regio bij elkaar komen om tegen elkaar te zwemmen.
En dan komen we bij mijn favoriete dag van de week, zondag, waar ik lekker uit kan slapen tot 8:20 want dan moeten we naar de kerk en na de kerk gaan we altijd wat doen met de familie wat altijd erg gezellig is, zoals uit eten gaan of naar de film.

Het klinkt allemaal erg vermoeiend, en geloof me, dat is het ook. Maar ik heb in alles wat ik doe nog steeds enorm veel plezier en vind het allemaal nog erg leuk.

Dit was het dan, dank je wel voor het lezen :)

Reacties

Reacties

Jp

Nice sua

Mamsie

Je hebt het er maar druk mee. Wat een lange dagen!

Quin

Aii luka, ziet er leuk uit sua

Tessa

Pfff ik word als moe als ik het lees, maar gelukkig heb je ‘t naar je zin!

Lars

Lekker sua

Suus

Jeez ik zou t niet kunne zo vroeg opstaan elke dag, maar vgm red jij t wel. Goodluck!

Dad

Interessante timetable. Fijn dat je leert verantwoord jagen...Komt er nog verandering in het lesrooster straks? Sterkte en groeten aan de familie daar.

Gabrie

Leuk idee die dagindeling?. Nu heb ik tenminste een idee wat je doet. Wel heel veel. Zeker op tijd naar bed als je zo vroeg op moet

arie

poah wat heb je toch een zwaar leven, nog veel succes makker.

Luc

Flink ritme met veel sport en andere leerzame input. Klasse! Als je straks weer terug bent in Nederland besef je pas hoeveel je persoonlijk en inhoudelijk geleerd hebt. Keep up the good work!??

Wilma Groot Wassink

Leuk zo'n dagelijks verslag !
Je doet wel heeeeel veel ! maar veel variatie !!
en als je het leuk vindt, voelt het niet als druk...
Vergeet niet om er ook van te genieten ....( maar dat doe je volgens mij ook !)

Moooo

Wauwste....lijkt wel of je 1 maand in weekje propt, knap dat je het zo volhoudt
Super intens schoolschema

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!